עשרות יולדות פונות אלינו מידי יום: דרך האתר, המייל והטלפון. ומקבלות מידע מקיף על זכויותיהן והיכן ניתן לממש את ימי ההבראה.
יולדות מגיעות אלינו לאורך כל השנה, גם מחוץ לעונת העומס, בזכות האפשרות למימוש ימי ההבראה עד מספר חודשים לאחר הלידה (בהתאם לקופה ולסוג הביטוח)
במסלול "סגרה, שילמת".
(התשלום הוא רק על הפניה שהבשילה לעסקה ושולמה)
היולדות פונות אליכם ישירות לאחר שבחרו את הצימר, מתוך המידע המפורט שאנו מספקים להן, ויודעות שהצימר עומד בציפיות שלהן. אתם חוסכים זמן יקר ושיחות טלפון לא רלוונטיות, כך שתוכלו להתמקד בסגירת העסקה בלבד.
המחמאות שלכן נותנות לנו כח!
לאחר אישור שלנו ההמלצה תפורסם בע"ה…
ינתן החזר רק על שירות שניתן פיזית בחדר הלידה, ולא באמצעים של "תמיכה מרחוק".
כל מה שכתוב כאן מתוך בדיקה שערכנו באתר הקופה, שיחה עם מזכירות, ונסיון של נשים ששיתפו.
בלי אחריות… מוזמנת לבדוק במזכירות הקופה, אם אכן הכללים לא השתנו, ומתאימים לתנאים אצלך.
ט.ל.ח.
(בתקופת המלחמה, יש מצבים שהאריכו לארבעה חודשים, מומלץ לבדוק בקופה)
שימי לב, יולדת בלידות 1-4 זכאית ג"כ לשלשה ימי הבראה, רק בלאומית פינקו אותך, וזה לא על חשבון הסל. הסכומים שונים- בדקי במחשבון.
כל מה שכתוב כאן מתוך בדיקה שערכנו באתר הקופה, שיחה עם מזכירות, ונסיון של נשים ששיתפו.
בלי אחריות… מוזמנת לבדוק במזכירות הקופה, אם אכן הכללים לא השתנו, ומתאימים לתנאים אצלך.
ט.ל.ח.
כל מה שכתוב כאן מתוך בדיקה שערכנו באתר הקופה, שיחה עם מזכירות, ונסיון של נשים ששיתפו.
בלי אחריות… מוזמנת לבדוק במזכירות הקופה, אם אכן הכללים לא השתנו, ומתאימים לתנאים אצלך.
ט.ל.ח.
כל מה שכתוב כאן מתוך בדיקה שערכנו באתר הקופה, שיחה עם מזכירות, ונסיון של נשים ששיתפו.
בלי אחריות… מוזמנת לבדוק במזכירות הקופה, אם אכן הכללים לא השתנו, ומתאימים לתנאים אצלך.
ט.ל.ח.